Suport clienți

Informare si suport

Informare si suport

La www.cameleo.ro vrem ca toate relațiile comerciale să se desfășoare în mod amiabil, iar în eventualitatea apariției unei dificultăți, echipa noastră va face tot posibilul pentru identificarea unei soluții.

În cazul în care ai întâmpinat dificultăți în relația cu noi, feedback-ul tău este foarte important pentru noi și îl așteptăm prin email la contact[at]cameleo[punct]ro. Îți promitem că vei primi un răspuns oficial în maxim 48 de ore lucrătoare de la primirea feedback-ului.

În cazul în care nu este posibilă rezolvarea conflictelor dintre client și comerciant, se va aplica legislația română în domeniu, aflată în vigoare la data disputei, soluționarea căzând în acest caz în sarcina instanțelor judecătorești.

Reclamațiile privind calitatea produselor sau serviciilor noastre se pot face către: Cameleo Art SRL contact[at]cameleo[punct]ro sau la adresa sediului social.

Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor: la oficiul din județul tău de reședință sau online la această pagină: www.anpc.gov.ro